måndag, augusti 25, 2008

Inte sa lonely langre!

Dag 3 tror jag, haha!

Traffade en tjej fran canada igar nar jag var pa stranden, supertrevlig tjej! Jag tror hon heter Kathreen eller natt liknande, typiskt dumt att inte fraga nar man inte hor och inte vaga fraga for att man har hangt och borde veta.. Tills jag vet sakert far hon heta Kathreen=P
Jag lyckades inte fa ngt rum pa det stallet jag ville till men jag och kathreen delar ett rum fran och med inatt och nagra natter framat, om det funkar vill saga men det tror jag. Hon skulle till en o utanfor bali, jag tror det var nusa lembong (jag har sa sjukt dalig koll) och dyka sa jag har bestamt mig for att hanga med och kanske provdyka eller kanske bara snorkla..

Annars har jag fortfarande ett javligt konstigt bett pa benet som holl mig vaken inatt. Jag har dessutom lyckats branna mig satan pa laren och i svanken.. Traffade Kathreen pa stranden och vi lag och snackade, glomde tanka pa solen...

Det har inte hant sa mycket idag annars, spanat runt lite och kakat god mat.
Hoppas allt ar bra med alla dar hemma, jag hor av mig igen, nu stanger visst internetcafeet tror jag=P

Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar