onsdag, augusti 27, 2008

Tredje hjulet

Tjoho!!

Idag har jag spanat pa galna vagor vid uluwatu, riktigt haftigt!

Jag och kathreen (ganka saker pa att det ar vad hon heter) flyttade till det nya stallet igar. Det ar ett trevligt stalle precis over gatan fran dar jag var innan. Vi traffade en australienare dar igar (som iof mest traffade kathreen arligt talat men mer om det snart) som identifierade mitt bett som ett troligt spindelbett..(!) Jag ar glad att jag inte visste det innan eftersom jag sov en natt till i samma sang. Dessutom snackade vi lite allmant och han fragade mig vart jag bott innan. Nar jag pekade over vagen dit jag bott sa han 'Aaa the place with al the hookers!'

Jag har precis flytt ifran att behova vara det tredje julet (idag igen)
Igar var en riktig plaga nar vi skulle ata, jag kande mig verkligen som tredje julet.
Som tur var satt det nagra ratt trevliga snubbar vid bordet bredvid som jag kunde snacka med, tror arligt talat inte att K&J ens markte att jag var dar. Nar vi kom tillbaka till hotellet tog vi en ol vid poolen men jag forsokte avlagsna mig ganska snabbt. Jag vaknade minsann nar hon kom smygande in typ tva timmar senare..Varfor drabbar sant alltid mig?? Just nu ar dom och provaker jays motorcykel, tur att det inte fanns plats for tva, haha!

Har om dagen var det en snubbe pa vespa som krashade rakt in i en liten butik pa poppis 2. Hans kna hamnade ur led och det var en snubbe som bara hogg tar i hans ben och drog tillbaka det pa en gang dar pa marken, den du mamma! Det skulle du inte vilja prova va?

Annars vet jag inte riktigt, just nu kanner jag bara for att komma till surfcampet, det passarbra for mig att bara vara i Kuta nagra dagar. Manga jag har pratat med sager att det ar latt att fastna har. Jag kan forsta det pa ett satt men jag ar inte alls ute efter att festa sa jag kanner snarare for att aka ngn stans lugnare. Vi far val se hur det blir pa nusa lembongan. Vore ju vadigt kul att testa dyka om jag vagar och kanner for det, vi aker dig i morgon bitti.

Josse efterlyste bilder och jag ska fixa det, har bara inte orkat braka med att ladda bilder, Kathreen forsokte igar men det gick inte for det var sa segt. Lovar att forsoka snart!

Peace&love fran Bali!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar