lördag, augusti 30, 2008

Vattenormar&Speedos

Nusa Lembongan (tror jag det heter, haha!)

Har spenderat dom senaste tre dagarna med att snorkla, ata god mat och dricka bintang=)
Forsok forestall er mig med ett aldre par fran osterriket som bara nastan tar sig fram med sin engelska. Mannen i suupersma sprackliga speedos och sjukt mycket harvaxt overallt pa kroppen forutom pa huvudet=P Har ska jag spela lite ball och snorkla trots att jag arligt talat inte har gjort det mer an ett par ganger och tycker att det ar ratt sa laskigt. Forsta gangen nar jag och kvinnan gick i fran stranden var jag pa vag att drunkna (man far overdriva lite) for att snorkeljaveln lackte!
Andra gangen fick jag lana en annan och det var jag, kvinnan plus en tysk kille vi traffade. Bland det forsta som hander ar att det kommer en san dar spracklig javla (forlat mitt sprak) VATTENORM!! Den du josse! Jag ville precis som du nar du traffade vildsvinen bara bli uppbeemaduppbeamad vad det nu heter rakt upp ur vattnet! Fy fan! Jag lyckades tillslut lugna ner mig lite och borjade tycka att det var kul. Lite senare sag vi muranor ocksa och dagarna som foljde sag jag halva om inte hela Nemos gang=P Men igar och idag nar vi sag alla balla fiskar var jag ute med dykbaten. Idag sag vi till och med rockor, men det var som tur nar jag hade kommit upp ur vattnet;) For ovrigt har jag insett att speedos verkar vara the shit! Garna i grasliga farger och monster=P

Har tyvarr lamnat denna harliga o for att ta mig till kuta, i morgon kommer jag antagligen flyga till lombok och sen ar det nastan dags, Surfsurf=) Nu har jag lamnat Cathreen <--det ar mitt slutgiltiga namn, Hon heter Cathreen och kallas Cat, iallfall sa har jag lamnat henne bakom mig och ar just nu med Ana&Miguel i alla fall nagra minuter till men jag tankte ta och lamna dom ensamma for dom ar pa sin smekmanad.

Bilderna kommer jag loovar, bara det att jag alltid glommer att ta med mig sladden. Kommer fa en del bilder skickade till mig ocksa fran ett spanskt par som jag traffade igar och som jag ar med just nu faktiskt. Hon tog kort nar vi hoppade fran taket pa baten och nar vi snorklade. Men som sagt, senare..

Skulle kunna skriva i all evighet for det finns sa mycket roligt att beratta om men det far va allt for nu.

Ha det bast, Hasta tarde!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar