lördag, augusti 23, 2008

Lonely pirate, haha tontslag!

Nu ar jag alltsa pa Bali, i Kuta narmare bestamt. Har lyckats overleva forsta natten med ett stort fint konstigt bett pa benet som anda menet. Aven om jag vaknade minst hundra ganger av ljud och min lite ledsna mage..

En liten parantes angaende tontslaget, 'Lonely pirat'-'lonely planet' ah ni kanske fortstad kopplingen. Jag tyckte det lat ratt tufft och var riktigt fyndigt nar jag valde det haha, men nu vette fan! ;P

Flygresan da..
Jag hamnade bredvid en gubbe (sorry pappa) i 60ars-aldern som verkade tycka att jag borde vara hemma och jobba istallet for att aka runt och inte gora naganting, sa vi pratade i fem minuter sen hade vi inte sa mycket mer att saga varnadra,valdigt sympatisk kille..

Resten av resan spenderade jag med att forsoka se tvskarmen, eftersom jag satt sa pass langt fram sag jag inte den stora skarmen utan skulle forsoka se den lilla som fanns tva-tre rader langre fram. Men mellan mig och skarmen fanns ett par som tyckte valdigt Valdigt mycket om varandra.. Morr! Om vi sa att vi var det "jobbiga paret" nar du och jag akte pendeln Calle sa kan jag lugna dig med att det inte var nagonting mot dom tva! Dom klattrade pa varandra och lag pa deras tre saten och kramades (hoppas jag att det var det anda) och jag hade dessutom turen att det var en glipa mellan saterna sa jag precis hade oversikt over deras tungor nar dom hanglade vilket dom gjorde med hart arbetande tungor..
Forutom det sa kunde jag inte sova mer en en halvtimme efter maten sen var jag vaken och tittade pa diverse filmer och laste. Och Nej det hade inte blivit battre i ryggen sa den var valdigt mycket ett storningsmoment. Men istallet sa sov jag nastan hela resan fr bankok till bali och vaknade inte foran det gungade till riktigt ordentligt. "Luftgropar" tankte jag och blev valdigt forvanad over att se marken nar jag tittade ut=p

Det har inte hunnit handa sa mycket annat direkt, forutom mojligtvis att jag gick vilse igar. Vantade lite for lange med att fraga nagon vilket ledde till att det tog ett tag att hitta hem igen. Men jag kom ju fram tillslut iaf!

Ha det guld allihop! Det ska jag ha=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar