lördag, oktober 11, 2008

Rafting & Sista natten med ganget

Sista natten med ganget, i mogon bar det sakta men sakert av mot singapore.
Precis efter surfcampet kunde jag inte nog fort fa resa vidare sjalv men nu har jag andrat installning. Jag ar fortfarande valdigt taggad pa att fa komma ivag sjalv men jag har ocksa kommit att gilla dom har dararna valdigt mycket.

Vi har dock haft en otroligt rolig sista dag med ganget med rafting genom balis otroliga landskap. Tva timmars valdigt blot fard delvis fridfullt med mycket tid att njuta av vyerna. Delvis vild pa grund av strommarna men aven eftersom det blev kapp-paddling, jag, Elina och Karin vs Oskar Axel Sandra och Josefin.
Vi vann saklart=P
Farden slutade med ett fyra meters vattenfall, jag maste saga att jag trodde det skulle vara laskigare men jag kan lova att jag inte var kaxig nar jag sag vattnet forsvinna framfor oss! Jag skulle ha gett mycket for att ha haft en kamera att fanga minerna pa dom andra nar dom kom ner for fallet!=D

Nu ar det snart dags for avskedsmiddag och lite live-indo-reggae till efterratten, det ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar